تــذكرتك اليوم وأنا أعد قهوة الصباح التي لن أشربها لأني كما تعلم لا أشرب القهوة

لكني أردت التحرش بالذاكرة علّ رائحة الـقهوة تعـيد لى زيتــون عينيـك






الاثنين، 19 أبريل 2010

* * * كإنى مِش أنا :( * * *


صباااحكم الخير و السعد و البركااااات ....

من فتره مش كتييير بسيطه حاسه إنى مش على بعضي مكركبه و مش مزبووطه ..

بالى مشغووول و فكري دايمااا بيودى و بيجيب ..

نفسي أناااام بعمق زي زمااان بدون ما أصحي تلاتين مره خلاال ساعتين ..

مش بالضرووره انام بدري لإنى عمري ما حبيت النووم بكيييير إلا تحت الضغووووووط :(

بس فعلاااااا نفسي أنااااااااااام و أصحى شبعاااانه نووووووووم ....

ياااارب اجعل صبااحناااا صباح خير و بركه و سعاده و راحة بااال ... بدوووون أفكار رايحه يمين و شماااال ...

يااا نفسي إهدى ...

* * * * * * *

هناك تعليقان (2):

  1. ماا عااش الأرق ياا غااليه ..

    بس هالحااله دايما بتيجي لما تكووني بتفكري كتير بشي .. أو في شي مش مريحك لا سمح الله

    و صدقيني أنا هاليوومين زيك برده .. و ربنا يعينااااااااااا و يريح باالنا جميعا ياغااليتي

    * رشه مطر *

    ردحذف
  2. اّمين يااااااااااارب .... يريح بالناا جميعاااا

    و يبعد عنااا كل العثرات و البعثراات تسلميلي

    و ما يحرمني طلتك ياارب .. سعيده انا جدا بكِ

    ردحذف